ספר פרק פסוק
ראה

וְלֹא יָבֹאוּ לִרְאוֹת כְּבַלַּע אֶת הַקֹּדֶשׁ וָמֵתוּ: פ
וַיְדַבֵּר יְקֹוָק אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר:
נָשֹׂא אֶת רֹאשׁ בְּנֵי גֵרְשׁוֹן גַּם הֵם לְבֵית אֲבֹתָם לְמִשְׁפְּחֹתָם:
מִבֶּן שְׁלֹשִׁים שָׁנָה וָמַעְלָה עַד בֶּן חֲמִשִּׁים שָׁנָה תִּפְקֹד אוֹתָם כָּל הַבָּא לִצְבֹא צָבָא לַעֲבֹד עֲבֹדָה בְּאֹהֶל מוֹעֵד:

   
במדבר פרק ד פסוק כב
Skip Navigation Links.
Collapse נָשֹׂא אֶת רֹאשׁ בְּנֵי גֵרְשׁוֹן גַּם הֵם לְבֵית אֲבֹתָם לְמִשְׁפְּחֹתָם:נָשֹׂא אֶת רֹאשׁ בְּנֵי גֵרְשׁוֹן גַּם הֵם לְבֵית אֲבֹתָם לְמִשְׁפְּחֹתָם:
Expand מדוע כאן כתוב "נשא" ולא שורש "לפקוד"? מדוע בבני מררי אין אף אחד מהפעלים הללו?מדוע כאן כתוב "נשא" ולא שורש "לפקוד"? מדוע בבני מררי אין אף אחד מהפעלים הללו?
Expand מהו הבנין הדקדוקי של "נשא"?מהו הבנין הדקדוקי של "נשא"?
Expand פירוש "גם הם" כאןפירוש "גם הם" כאן
Expand מדוע לא נמנו בני גרשון תחילה, הרי גרשון הוא הבכור? עיונים בתיבות הפסוקים.מדוע לא נמנו בני גרשון תחילה, הרי גרשון הוא הבכור? עיונים בתיבות הפסוקים.
Expand סדר הפרשיותסדר הפרשיות
Expand הקדמת רבינו בחיי. מדוע יש למנותם דווקא מגיל שלושים ועד לגיל חמישים?הקדמת רבינו בחיי. מדוע יש למנותם דווקא מגיל שלושים ועד לגיל חמישים?
צור קשר|אודות האתר